En cocacola bil och intressanta människor

En gång såg jag en cocacola bil och då sa jag till Oliver "Det har jag typ aldrig sett förut vilket är konstigt då cola är så jävla populärt" efter det så står den där bilen nästan alltid parkerad utanför vårat fönster? Går världen helt emot mig för att minfucka mig?
 
 
Ville också bara skriva snabbt hur mycket jag tycker om människor som har ett genuint intresse för något. Jag har ju smink, rita och lite fotografera och ukulele som intresserar mig. Oliver spelar tv-spel, gitarr och har ett stort intresse som musik, Julia är intresserad av naglar och har ett SJUKT stort musik intresse som jag finner inspirerande.
 
Jag känner oftast att människor som är riktigt intresserade av något är intressantare än andra människor, dem är roligare att prata med för även om man inte finner samma intresse i det dem berättar om tycker jag det alltid är intressant att höra om nya saker och man har mer att diskutera i livet, än tomt kallprat.
 
Haha, gick bara igenom mitt huvud medan jag stod och kokade spagetti och ville skriva det till er, ni kan ju säga om ni håller med eller inte!

Kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Låter nästan som att jag är någon musik fantast haha

Svar: Men det äru ju cx tycker jag!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: