Det är för dem är avundsjuka..?

Människor brukar ju säga när det får negativa kommentarer att det är för folk är avundsjuka.. 
 
I min tro är det inte därför folk kommenterar jag tror det är finns 3 anledningar varför människor kommenterar negativa saker. 
 
1. De tycker verkligen det dem skriver, det ger dem inte mer rätt att säga det men det kanske helt enkelt är så att den här människan faktiskt tycker du är fet eller vad det nu är det skrivit? Som sagt det ger dem inte rätt i det dem säger och inte heller ger dem rätten att säga så men det kanske bara är så den personen tyckte.
 
2. De har personliga anledningar till att inte gilla personen och då vill skada denna genom att kommentera negativa saker 
 
3. De får en kick av att skriva negativa saker och helt enkelt gör det bara för helvetet av det.
 
 
Jag brukar i alla fall inte kommentera åt folk att dem är fula blahablaha om jag tycker dem är snygga, då ger man dem antagligen en komplimang? Nog för jag inte brukar skriva negativa kommentarer, bara tänka dem! ;)
 
Nu ska jag och Oliver äta daimtårta och kolla på något, hehe, ibland får man vara tjock! 

Ha det bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Vadå ibland?? Det är OK jämt!!

Svar: YEAH! 8D
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: