Bråvalla närmar sig

Dagen har varit ganska händelselös men har ändå inte fått tid att uppdatera. Jag vaknade sminkade mig, frukost och sedan traskade jag ner till resecentrum (där tågen går) för att möta Julia eftersom spårvagnarna inte går fick man ju använda sina ben.. Inte kul.

På vägen dit stannade en bil mig och frågade om vägen till Bråvalla och sedan i rese var det över 100 pers tror jag som hade kommit med tågen, Bråvalla kommer bli så awesome!
 
Var också en Bråvalla Festival buss som tog alla campare ner till campingen, och som ni ser har vi festivalvädret också klart! 
 
Hittade Julia och vi traskade till stan där jag köpte nya 10 mm pluggar sket snyggt! Sedan satt vi bara och snackade tills jag var trött och ville hem. :3
 
 
 
 
Sliten och traskar hem, vet att mitt hår ser mysigt ut men var sjukt fuktigt ute så det här resultatet var oundvikligt!
 
Va liten den såg ut på bilden... Hmm, men orkade inte ta en bättre bild.
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: