The moon

Månen var otrolig igår natt! Älskar mitt fönster på det sättet att då månen är framme är den just utanför mitt fönster. c:
 
 
Min kamera är så dålig i mörkare bilder.. Hmm..

Det är min "lediga dag" idag alltså ingen yoga, inga måsten, bara ligga här och dö. Är så alltid på lördagar, tycker om man försöker leva hälsosamare borde man ha en dag då man får göra som man vill annars blir man knäpp!
 
Jag brukar fundera att jag inte vill bli sån att jag aldrig blir sugen på godis eller så för tycker att njuta av godis är en av livets små guldkorn och att avvänja sig från att kunna njuta av det känns inte som något jag vill, även fast jag hade kunnat.

Possposs!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: