Mango!

Godmorgon!

Har märkt att jag alltid skriver godmorgon när jag äter lunch men orkar inte göra det direkt på morgonen då vill jag vara ifred och få vakna till. Var nyss och handlade lunch och hade enorm ångest för vad jag skulle köpa till lunch för ville vara så ekonomisk som möjligt så sprang runt i frukt avdelningen i ungefär 20 minuter. cx
 
Bestämde mig i alla fall för mango idag och sen köpte jag persikor till imorgon!
 
 

Jag är inte så profesionell mango skärare, tror det här var första gången jag gjorde det... Vet inte heller om man kan äta mangoskalet men jag är från Gällivare så jag äter allt! :3
 
Uppdaterar senare!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: