Lite shopping!

Träffade Julia en snabb sväng på stan eftersom hon hade glömt den vita ansiktsfärgen jag skulle låna till Närcon av henne igår (min är slut) så hon hängde med mig och handlade det jag skulle ha! 
 
Ny vattenflaska!!
 
Var asexalterad av någon anledning för den här flaskan men den är så mycket behändigare och finare än min gamla grå. Dessutom hade min gamla börjat läka så man blev blöt då man drack ur den... OCH min nya som ni kanske ser har en tub (som ser mycket större ut än den är för det är vatten där i) på insidan som går att ta ut och sätta i frysen sedan sätter man den i flasken så hålls vattnet kallt längre, awesome? Ja!
 
Sen är det standard att köpa ny hårinpackning!
 
Skulle också köpa mer solskydd eftersom mitt är slut men hittade igen i SPF50 så får bli en annan gång, tills des får jag hålla mig i skuggan. c:
 
Nu ska jag testa baka dem här nyttiga kakorna (handlade också ingredienserna till det), så får se om det är något att ha.
 
Kram !
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: