Lite babbel

Ni små bloggläsare intresserar mig för har alltid ett gäng som läsar jätte tidigt på morgonen och sen så är det ganska medium underdagen och sen på kvällen BAM alla bara attackerar sig på min blogg!

Kanske är för människor har mer att göra av sitt liv.. Meh, meh whatever, jag tycker om att bara filosofera och njuta av att bara vara just nu i mitt liv och då tänker jag göra det!
 
Jag vet att det var lite muppigt att jag bara bloggade om min enorma melon, HEHEH, idag. Kan inte hjälpa att tänka på boobis varje gång jag skriver melon, gör hela världen roligare. :3
 
Den otroliga värmeböljan som har varit sedan jag kom hem från Gällivare är över, lite skönt ändå att slippa svettas armhålorna ur sig!
 
Men även fast jag knappt gör något utan att vara här och bara vara har jag lite planer! På torsdag ska jag till stan och handla med Julia och sedan på Söndag är det närcon! Och antingen under helgen eller efter (innan jag far till Gällivare) ska jag och Oliver på picknik, något jag alltid velat göra och känns bättre att göra det här istället för Gällivare eftersom det inte finns några ordentliga parker där. c: (nog för jag gick på picknik då jag var liten men, inte samma sak!).
 
KRamsiar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: