Himlen är otrolig

Månen, himlen, hur kan den vara så fascinerande?
 
Som sagt min kamera gillar INTE ALLS att ta bilder i mörkret..
 
I alla fall finns två saker som verkligen fascinerar mig: himlen och ögon. 
Båda två kan se så olika ut, olika mönster, färger, mörka eller ljusa osv.. Det är nog något jag verkligen hade kunnat titta på i flera timmar för är så vackert.
 
Spelar ingen roll om det är dag eller natt tycker himlen alltid är lika vacker. Men vid vissa stunder är den så slående att ord inte räcker. Att se en stjärnklar himmel mitt ute i skogen på kilometer avstånd från andra människor är något som verkligen tar andan ur kroppen.
 
 
Norrsken, är något som jag sett säkerligen minst 50 gånger i mitt liv då jag är uppväxt så högt upp i norra delarna av världen, det är ju en av det vackraste sakerna ett öga kan vila på.. Förra året, vintern innan jag flyttade såg jag ungefär 8 norrsken vid olika tillfällen, helt otroligt, och det gör att jag tacksam för min norrländska uppväxt att jag fått uppleva.
 
Någon gång i livet vill jag se en riktigt ordentlig solnedgång, här i Sverige är det svårt att uppleva men någon gång ska jag se det och kommer säkert vara otroligt! :3
 
Flummig man blir på kvällen? Kram på er underbara människor!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: