Fuck it!

Idag då jag lagade mat kände jag att jag hållit ytterst hårt på att vara hälsosam och jag inte tagit mig en dag att äta vad jag vill på länge så gjorde nog världens onyttigaste pasta, hehe..
 
Med creme fraice, grädde, lax, paprika och feta ost kan det nog inte bli godare eller onyttigare. c:
 
 
Snart kommer mini kusin Barrett som har varit i Norrköping ett tag eftersom hon missade sitt tåg från närcon och nu ringde hon och undrade om hon kunde slagga här inatt, SÅ KLART! Så hon kommer nog på ett tag.
 
Packad och klar att åka iväg! Kommer uppdatera er innan jag far så får vi se sedan.
 
MAssa kramar och kärlek till er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


NiNNi

McDonalds var nyttigt ;)

Svar: Men det var min onyttiga dag! På lördagar får jag äta vad fan jag vill så räknar inte det c8
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: