Chit chat!

Kollar just nu Limitless och äter lite melon, imorgon ska jag in till stan igen för jag har fått över mina pengar så har lite saker att handla som jag inte kunde köpa idag.
 
Sen tror jag att jag kommer baka, fast hälsosamma kakor! Har svängt in lite på en hälsosammare väg (har inte ätit av kakorna jag och Oliver bakade igår) så ska testa göra några hälsosamma, så håll koll efter det! :3 
 
Jag tror faktiskt jag har gått ner i vikt! Mina svart/vit randiga byxor var ytterst tajta då jag köpte dem och min putade min mage över när jag stängde dem men nu när jag stänger dem ligger dem platt längst magen, awesome!
 
BIld i repris. Vad tycker ni? Ser det inte trevligare ut då man har en bild (även fast det är en som ni redan sett) istället för bara text?
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: