Bråvalla!

Jag har ju varit sjukt dålig på att uppdatera!

Så.. Bråvalla orkar inte dra vad som hände varje dag för det var sjukt mycket men jag ska berätta om banden och lite sådant, okej? Okej!
 
Var för mesta del med Oliver och Emil men också med Ellen, Julia och Tove sen träffade jag massa underbart folk överallt!
 
 
Dem banden jag såg var:

Började med att se:

All time low, det var helt okej, har aldrig hört dem förut och orkade faktiskt inte kolla hela tiden men var dit med Ellen som ville se dem.
 
Royal Republik, var sjukt roligt att se dem, de var inte på den större scenen men var ändå jätte roligt och sjukt ösigt där, skrek med i princip alla låtar och hade sjukt kul! En av mina favorit konserter där.
 
Bullet for my valentine, var ju ösigt där och så där men var inget över förväntan, dem var bra men var inget speciellt men roligt att ha sett dem
 
Såg Green Day en bra bit bort och sjöng halvt med i några låtar, var riktigt ösigt närmare scenen men blev inte att stå där
 
Och det var allting på fredagen!
 
 
På lördagen kom vi dit mycket senare och då såg jag:
 
Volbeat, vilket var helt otroligt! Dem var ju anledningen till att jag for till Bråvalla och dem var så sjukt bra. Det verkligen strålade om alla i bandet och man såg att det var så lyckliga att vara där. Första halvan av konsterten var jag på 3de raden sedan och då var det en snubbe som ofta var farligt nära med sin armbåge i mitt ansikte så jag bad han lugna sig och jag fick ställa mig framför honom, så var på 2ra raden och på sista låten kom jag längst fram! Satt på någons axlar sjöng med i alla låtar och var totalt otroligt!
 
Sen var det inte mycket artister som jag ville se och sen vid 24 ungefär spelade Avicii vilket inte är något jag lyssnar på men det var nästan som att 80% av alla det olika personerna stod och öste på aslångt från scenen så vi körde också på där! Var sjukt roligt då det var så mycket folk.
 
 
Slutledande kan jag berätta att även fast jag inte fick tid att åka någon karusell var Bråvalla sjukt underbart och sjukt jävla roligt! Det enda som hade kunnat göra det bättre hade varit om jag hade gått alla 3 dagar. :3
 
Alla som var där och som jag mötte var underbara och även ni som jag inte mötte var säkert också sjukt underbara, så kram på er alla, och till er som inte var där så borde ni verkligen gå dit om det blir något nästa år.
 
Är nu i Gällivare, åkte hit redan dagen efter Bråvalla och ska vara här i ungefär två veckor framåt. Ska försöka uppdatera er så bra jag kan, internet här är inte lika bra som hemma men ska försöka!
 
KRAMAR!

Men innan jag går, visste ni att Bråvalla var Sveriges största festival någonsin 51 000 människor var där, helt sjukt!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Bråvalla var så jävla stort att man fan inte orka gå till andra sidan av området haha

Svar: Var helt brutalt!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: