Blek eller rynkig?

Jag har läst på internet att 90% av det rynkor man får genom åren är av solen. Antar att dem räknar då människor  som inte röker osv, vilket också skapar rynkor. Om detta stämmer och jag fortsätter hålla så hårt på att använda solkskydd kommer jag ju se ut som en 20 åring då jag är 50!
 
Okej, nu ska vi inte överdriva men känns ganska bra att ha det i bakhuvudet, gör att man kommer ihåg oftare att använda solskydd bättre. :3
 
Bild från google som jag ska rita av då jag får orken.
 
Vad säger ni? Jag tycker då inte det är värt att bli rynkig bara för att ha en snygg solbränna dessutom finns ju fake-tan osv om man verkligen tycker om den solbrända utseendet.
 
En annan sak jag funderat på är hur folk fulla i panik solar just då sommaren kommer men så fort vintern börjar så skiter dem i det, om jag hade arbetat för att vara brun hade det varit under vintern eftersom då finns det ingen sol ute, känns mer logiskt? c;

Kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


NiNNi

Eftersom att vi inte har så jävla mycket sol här i Sverige tycker jag inte att de är så konstigt att när den väl kommer att folk missbrukar den. Sola solarium är inte samma sak även fast att man blir brun. :>

Svar: Säkerligen, men brun utan sol!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: