Bilder från Norr!

I'm back baby!
 
Har inte hänt så mycket sedan jag senast bloggade men har myst i Gällivare men nu är jag tillbaka i Norrköping. I Gällivare har jag ätit god mat umgåtts med släkten (min moster Linda och Rocky kom senare) och så träffade jag Jossan! 

Har också fått massa grejer medan jag var där som ni ska få bilder på senare men här får ni lite andra bilder tills dess!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommer snart en videoblogg om varför jag var in på akuten 2 gånger och hur jag mår nu!
 
Kram från mig till dig!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: