Aldrig brunhårig!

Hellu, vet ni hur länge jag jobbade med den här gifen? För länge för att jag borde få leva.. Tänkte först ha sepia men sedan tyckte jag såg så hemskt brunhårig ut att jag vela spy på skärmen.. Skulle aldrig kunna se mig själv i brunt hår. o.o
 
Jag råkade bränna min pasta sås idag, första gången jag brände något sedan jag flyttade faktiskt! Men räddade den med mjölk och ost, mjölken hade jag i för att såsen hade totalt torkat ut så fanns typ ingen vätska kvar o.o och sedan osten för att göra den tjock igen så den inte skulle vara rinnig och i slutändan var det ingen smak av bränt kvar! :3
 
3Wr650 on Make A Gif, Animated Gifs
make animated gifs like this at MakeAGif
 
Mina muffins är slut och jag har inte mycket mer att säga, promenerade och pratade med Oliver idag och är inte mycket mer som händer. 
 
Btw, har typ haft håret uppsatt eller i flätor varje dag sedan Bråvalla och ni FÖRSTÅR INTE hur underbart mjukt och fint det har blivit, brukar oftast ha ganska mjukt hår men topparna brukar vilja bli lite risbuske men nu är det sjukt silkeslent, heela håret, hehe. c:

KRam!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: