Dreads!

Lördagen och söndagen har gått åt att göra dreads åt Becka, första gången jag gjorde de men jag klarade det! Gjorde först i hennes vanliga hår sen har vi gjort dreads av hennes löshår och fäste det i håret. Blev sjukt snyggt, och hon är lätt snyggast i Norrköping just nu!
 
Mina fingrar gör grymt ont just nu men var värt det! :3
 
 
Den här veckan är ganska tom på saker att göra och det känns skönt, så har inte mycket mer att meddela. Internet är slut hemma igen (förhoppningsvis sista gången för om jag inte sagt det ska jag få Internet som inte tar slut!)
 
Idag ska jag nog bara vara hemma med Oliver och njuta av lugnet.
 
Är så jävla lycklig just nu!
 
P.s. Bakåt i kategorierna kan det bli lite konstigt eftersom jag ordnade så till exempel Hår, Smink, Kreativitet är tre olika kategorier, men ni klarar er nog!
 
Kärlek hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: