Rött anime smink!

Kände att det var länge sedan jag sate upp bilder på ett smink och jag tycker att anime figurer är så sjukt gulliga att jag var tvungen att göra något liknande, tyvärr har jag inte såna där linser som förstorar ögonen men det går nog bra ändå! :3
 
 
 
 
Nu ska jag göra korvstroganoff till mig och Oliver och sedan blir det nog kolla Desperata hemmafruar!
 
Imorgon ska jag äntligen till läkaren för att kolla min huvudvärk... Har gått två månader nu och börjar bli riktigt less men vi får hålla tummarna!
 
P.s. Vet att det ser muppigt ut att ha olika piercingar men den ena läker ännu och har ingen att byta den andra till så får vara så ett tag till!
 
Massa kärleeek !


Schuulia

Korv Hamser hehehhehehehhehehehhehehehhehehheheh

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: