Vampyr

Är förvånad att jag aldrig gjort ett vampyr smink förut... Känns som något jag borde gjort. Haha, men nu har det blivit gjort!

 
 
 
 
 
 
 
 
Min egen tolkning hur jag anser en vampyr ska se ut.. Hade egentligen också velat ha tänder och proteser men man tagar vad man haver!
 
Finns så många olika sorter nu för tiden att det är sjukt. Men är inte inte inteee alls för Twillight filmerna och deras vampyrer. Jag har faktiskt sett alla filmer för att jag inte vill säga att jag hatar en film jag inte ens sett men har ett gäng anledningar till varför jag inte gillar dem filmerna men tänker inte gå in på det nu.. Ville bara påpeka det då vi är inne på vampyrer.
Hoppas ni har det underbart så skriver jag mer senare! KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: