Snön

Nu har snön äntligen(!) anlänt till Norrköping... Helt sjuk vad sent det skulle komma, trodde det inte skulle finnas någon snö här då jag åker upp till Gällivare. Men nu är den här!

Har ju också snöat i Stockholm så nu är det bara att vänta 2 dagar eller så och så får vi höra om snökaoset i Stockholm och alla tåg kommer bli inställda.. Så lustigt att dem verkar varje år glömma att det faktiskt kommer snö och så blir det kaos då det kommer, hah.
 
 
(jag har inte använt plattång för att forma mitt hår det var fortfarande lite fuktigt då jag gick och sov och då kan det vilja böja sig lite i topparna!)
 
 
 
Hej och hå vi syns efter skolan, kommer ta upp ett lite TMI topic!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: