Mot skolan!

Är sjuk men måste ändå pallra mig till skolan... Ska förbi ungdomsmottagningen för nya p-piller och så skulle jag träffa Jahfet men han är också sjuk (fast värre än mig) så han klarar inte av att ses så blir bara att fara hem efter skolan ändå.
 
Får se om jag sjukskriver mig i veckan men måste gå till skolan imorgon och på fredag för måste bli klar med en grupp uppgift i historia och vill inte bli efter med en grupp uppgift för det är jobbigt.. Vi får se... Men ska köpa apelsiner idag för att försöka skynda på friskheten.
 
 
 

Gjorde ett tidsinställt inlägg igår för jag skulle träffa Jahfet och nu är jag för lat för att ändra det så ni får det ändå.. Hah, så ja!

KRAMISAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Jag är också sjuk. wooow

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: