Första natten med bettskena

Nu har Skrället tagit farväl och jag och Oliver är själv igen, men var ytterst trevligt att ha Skrället här i några dagar, hehe!
 
Och jag har sovit min första natt med bettskena, Är definitvt ovan... Gick upp inatt och tog ut den för några sekunder för det värkte i mina tänder (vet inte om det är för jag är ovan eller den är för liten, ska prata med tandläkaren då jag far tillbaka dit den 16 december) sen tänkte jag sätta in den igen men gjorde för ont så gick och sov, sen vakna jag igen på natten och gick och satte in den igen och sov igenom natten, när jag tog ut den värkte mina framtänder aningen men inget värre än så.
 
Om ni undrar hur en bettskena ser ut så är det så här, och om ni tycker jag är konstig och äcklig som fotar min bettskena i olika vinklar såå... Har ni träffat mig förut? Hehe.
 
 
 
 
Jag bara klickar fast den i mina bakre tänder och sedan det främre så sitter den på plats hela natten, om jag inte springer och tar ut den, haha.
 
Nu kollar jag youtube och väntar på att Oliver ska komma hem med glass. Sen ska jag rengöra mina sminkborstar. Imorgon kommer ett jul inspirerat smink på tal om smink också!

KRAMISAR SKRIVER SEN
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: