Arwen

Hallå! Är lite lat och orkar inte dra fram kameran så gjorde bara några gifar innan jag drar till skolan. Missade naturkunskapen och lunchen men det är lungt!
 
 
 
 
Har på mig mitt Arwen halsband bara för jag ska på The Hobbit. Även fast jag vet att The Hobbit och Sagan om ringen är skilda film serier men fuck balls, jag vill!
 
Så hur gick det hos tandläkaren? Jaa, vet inte riktigt. Då vi först testade fick jag inte på mig betskenan så dem kanske skulle behöva skicka tillbaka den, fick ta av och på den flera gånger medan min läkare slipade till den. Men nu ska den sitta bra!

Har ny tid den 16 december så vi kan kolla att den sitter och det fungerar tills innan jag far till Gällivare. :3

Kram hejdå!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: