Wallawalla

Nyss tryckt i mig 3 korvar med bröd! Omnomnomnom. Kollar just nu Best Ink, oh yeah! Har mått väldigt bra idag och hoppas det håller i sig, känns skönt.
 
 
Föresten! Har upptäckt att när jag svarar på kommentarer så blir det svart och eftersom bakgrunden är svart så syns det inte... Men ni kan ju markera texten tills jag har löst det.. Vilket nog kommer ta ett tag!
 
Imorgon är det skola, wallawalla, och ska få mina pengar snart så någon gång nästa vecka ska Julia få färga min utväxt och färga det svarta, skönt, börjar verkligen bli äckligt!
 
Kramisssar
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: