Världens mysigaste tröja

Godmorgon!

Vaknade tidigare än jag egentligen skulle ha velat eftersom jag inte vill sova 12 timmar bara för att det är helg och sedan då skolan börjar igen inte kunna sova. Så var uppe redan klockan 10 fast om min kropp hade fått som den ville hade jag säkert sovit till 13-14... Så har ont i huvudet på grund av det men så äre bara!
 
 
Föresten visste ni att jag har världens mysigaste tröja? Köpte den i 6'an på Monki i Luleå och har haft den sedan dess och kommer nog inte slänga den föränn den faller ihop. Den är så sjukt mysig och den täcker allting som inte borde visas så kan springa runt med den hur mycket jag vill utan byxor, hehe. :3
 
Idag ska jag diska och handla vilket känns jobbigt men innan något av det händer ska jag göra ett nytt smink! 

Ni får se sen, kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: