This or that

Godmorgon!

Tyckte den här såg lite rolig ut istället för dem vanliga frågorna så slängde in den här på morgonen. :3
 

GODIS  / CHIPS

DRINKAR / VATTEN

SPRINGA /

BÄSTA VÄN/ FLERA BEKANTA

VIDEOBLOGGPODCAST

SPARA / SLÖSA

SMS / SNACKA

LOVERS / HATERS

BLOGGA / INSTAGRAM

ÄTADIET

LÄSA BLOGGKOMMENTERA BLOGG

KARRIÄR / FÖRHÅLLANDE

 

 
Jag vill också förtydliga det jag menar med då jag hellre väljer "Karriär" än "Förhållande". Om Oliver eller den förhållandet handlar om skulle tvinga mig att välja mellan dem eller mitt smink arbete skulle jag välja smink. Men tycker jag inte borde behöva skilja på dem två delarna för älskar båda lika mycket. :3
 
Idag blir det lördagsmys och godis! Nomnomnom. 
 
Skriver sen! KRAM
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: