Symtom...

Jag vill få det sagt att jag inte gör det här inlägget för att folk ska tycka synd om, jag vill inte att ni ska tycka synd om mig! Men vill ändå uttrycka mig hur jag mår.
 
Konstanta symtom: Huvudvärk (i olika smärtgrader), yrsel, förvirring
Symtom som kan komma och gå: Smärtor i rygg, mage, bröstkorg (kan leda till tungt att andas) och ibland knäsvaghet, kallsvettas
Diagnos: Stress (engligt läkare...)

Sitter i skolan och funderar på hur jag mår och känner hur less jag är, minns när jag tänkte att det gått en hel månad och det var sjukt att det inte blivit bättre nu har det fanimej gått 9 månader, fattar ni? Det är ju sjukt... Och om det faktiskt beror på stress måste läkarna kunna göra något mer för mig än att säga att vara mindre stressad, måste ju kunnna göra något jävla skit.
 
Bilden kanske inte är så passande men, man ska ju försöka vara glad och glömma sina problem!
 
Min far försöker komma i kontakt med en sjukgymnast för det ska tydligen kunna hjälpa och kanske se om det är fel på min nacke eller så, men känns som om jag tappat allt hopp om förbättring.
 
Ville dela med mig av det här, som sagt har jag inget problem med att prata om mitt fysiska mående (nog för att det påverkar mig lite psykiskt)...
 
Kramisar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Allt beror tamefan på stress.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: