Svar på frågestunden!

Nu får ni svar på frågestunden!
 
Gunilla: Vart i Norrköping bor du? Och Vilken skola går du på?
Svar: Jag bor i Haga området (kommer inte säga exakt adress!) och har just börjat andra året på Plusgymnasiet :)
 
Maja: Vet du vilka Green Day är och i så fall vilken låt gillar du?
Svar: KLART, jag vet vilka Green Day är, haha, jag lyssnar inte på Green Day men jag kan gilla deras gamla låtar som Boulevard of broken dreams, American Idiot och Holiday...
 
Laura:
1. Beskriv din stil med 3 ord?
Svar:  Svart, döskallar och nitar, haha
 
2. Vad tycker du om fjortisar?
Svar: Är inte direkt min favorit "stil" men skulle kunna vara vän med en person som såg ut så om dem var awesome. Dock så brukar ju fjortis också ofta betraktas som att man är överdriven egoboostad, fjortisfylla människa och en sådan hade jag inte klarat av..
 
3. Vilken musikstil har du?
Svar: Gud, den här frågan hatar jag! Kan inte ge ett rakt svar på det gillar så jävla mycket samtidigt jag ogillar så mycket. Men jag kan säga att jag inte tål svensk hiphop, är verkligen något som inte fungerar för mig. Men jag gillar Johnny Cash, Flogging Molly, Black Sabbath, Disturbed, Gazette, Guns'n'Roses, Mötley Crüe, är sjukt blandat i varje fall! 
 
4. Sminkar du dig varje dag?
Svar: Jag sminkar mig varje dag jag ska till skolan eller ska umgås med någon annars om jag bara ska vara hemma och inte träffa någon fyller jag bara i mina ögonbryn (ser ut som jag inte har några ögonbryn annars!)
 
5. När fyller du år?
Svar: Jag fyller 18 år den 28 januari 2014!
 
6. Skulle du kunna vara vän med en 12 åring?
Svar: Tror det inte hade fungerat eftersom det är en ganska stor åldersskillnad och då skiljer det sig nog mycket med hur mogen personen är gentemot mig, hehe för jag är såå mogen! ;)
 
7. Svart eller rött?
Svar: Rött på hår, svart på allt annat!
 
Sen fick jag 3 anonyma frågor:
1. Är du emo?
Svar: Jag tror många skulle säga att jag är det men jag anser mig absolut inte vara det.. Jag brukar skämta om att jag är det men på riktigt tror jag inte det x)
 
2. Oskuld?
Svar: Nej
 
3. Vilka affärer köper du dina kläder ifrån?
Svar: Online köper jag från Shock.se och Swedenrock-online.se. Sen brukar jag ibland hitta små "guldkorn" i vanliga affärer som New Yorker, BikBok osv, byxor handlar jag oftast på vanliga affärer också för vill gärna prova dem innan jag köper!
 
Julia (måste påpeka att det inte är min Julia som jag brukar umgås med!):
1. Vad tyckr du om folk som skaffar barn vid 16-18års ålder? 
Svar: Jag tycker man är alldeles för ung då! Man är ju fortfarande barn själv. Jag kan inte tänka mig att ha barn föränn jag är minst 30 och det är inte ens säkert att jag tänker ha barn, beror på vart min smink karriär tar mig. Men 16-18 är för ungt, man kommer missa så mycket i livet på grund av det.
 
2. Har du haft sex med en tjej?
Svar: Nej
 
3. Hur kom du på att du var bi? 
Svar: Jag insåg att jag var mer attraherad till tjejer mer än straighta tjejer är och tanken på att ha sex med en tjej inte gjorde mig något. När jag ser tillbaka på min barndom har det funnits tecken och minnen på sådan attraktion redan när jag gick i 3'an men sen tog det ett tag innan jag accepterade det osv. 
 
4. Hade du viljat ligga/vara tillsammans med en tjej?
Svar: Eftersom att jag är bixsexuell skulle jag inte ha något emot det men eftersom jag är tillsammans med Oliver så skulle jag antagligen inte vilja/göra det just nu!

5. När förlorade du oskulden? 
Svar: När jag var 15 år

6. Hur många har du haft sex med? 
Svar: Bara Oliver :3

7. Hur går de för dig att bo ensam? 
Svar: Det går jätte bra!
 
8. Bor du tillsammans med oliver? 
Svar: Jaa

9. Jobbar oliver i staden där ni bor eller vad gör han? 
Svar: Han söker jobb

10. Hur har du råd med hyran/mat och allt sånt?
Svar: Jag får studiebidraget och eftersom jag bor så långt från min hemort får jag CSN bidrag dessutom hjälper mina föräldrar till ekonomiskt! Måste också påpeka att Oliver hjälper till att betala mat här osv, vill inte att det framstår som att jag betalar allting för oss två!
 
 Gammal bild då jag slänger med håret.
 
Fick ihop ett gäng frågor i alla fall! Hoppas ni är nöjd med era svar och om ni har något annat ni undrar kan ni alltid fråga när som helst, svarar alltid!
 
Massor med kramar till er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

du svara på allas frågor förutom mina )':

Svar: Dina frågor var gay!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: