Stummfilm?

FÖRLÅT att jag är så seg att ladda upp men har sprungit runt och duschat, lagat mat, ätit maten (haha). Sedan gjorde jag sminket men då det var klart insåg jag att det var för mörkt att fota vid fönstret som jag vanligen gör så fick springa runt och försöka hitta ett bra ljus.. Hoja.
 
Hittade inte heller något bra ljus så det fick vara svart/vita bilder vilket förbättrade det hela. Sminket var ändå bara rent svart så man missde ju inget!
 
 

Av någon anledning tänker jag på stummfilm då jag ser det här sminket fast det egentligen inte alls ser ut som något från en stummfilm... Tror jag o.o . Läpparna är inspirerade från Julias header (dollmurderer.blogg.se) fast jag gjorde en ledsen mun istället!
 
Jag har också just klipp hål i min huvtröja så jag har tummehål i den, hehe, visar det imorgon i en Outfit of the day innan jag far till skolan (hoppas jag!)
 
Godnatt och kram!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

B)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: