Min psykiska hälsa är min och bara min

Föresten! Tänkte skita i frågestunden eftersom ingen utom mupp Julia skrev. Sen fick jag en kommentar där personen fråga hur jag verkligen mår vilket är något jag inte tänker diskutera öppet på internet eller med någon utom mina vänner.
 
Jag kan prata om allting i mitt liv och om min fysiska hälsa men min psykiska hälsa är något som jag finner ytterst personligt och jag tänker inte dela med mig här. Det kan hända att jag skriver inlägg där jag säger att jag inte mår bra och så vidare men kommer aldrig gå in på djupet på varför jag mår så som jag gör då för det är bara för mig att veta.
 
Gammal bild i repris för inlägg utan bilder suger!
 
Så just då kände jag att jag skulle skita i frågestunden men idag fick jag två nya frågor så jag låter det vara uppe ett tag till annars drar jag snabbt frågorna så får det vara, okaj? Okaaaj. :3
 
KRM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: