Koi fish

Godmorgon!
 
Har faktikst varit vaken sedan klockan 8 (igen ställde jag larm för att hålla jämn dygnsrytm) men har gjort yoga en timme, tittat youtube och sen har jag ritat i ungefär två timmar, har för första gången fått kramp i handen för jag fokuserade så mycket!
 
¨¨
 
 
Jag är så fast i att tänka på tatueringar att jag ville testa mig på att rita koifiskar. :3 
 
Jag älskar koifiskar (tänker nu i tatueringsformat), eller ja, älskar japanska tatueringar överlag, tycker det är den snyggaste stilen på tatuerigar och känns så stilrent. Är inte mycket för "moderna" tatueringar (exempelvis text tatueringar) sådant håller inte i längden för mig, men andra får ju göra vad dem vill och sen får man ju bara hoppas att man inte ångrar sig då det är något annat som är modernt...
 
Måste springa och köpa banananaer till lunch, har typ blivit beroende av bananer med jordnötssmör, så jävla gott!
 
KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Haru käkat 1kg bananer den här helgen? hahaha apan Elli

Svar: Hahahaaa deeet vet du! I love my bananas!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: