Inte som det skulle bli

Blev inte att träffa Julia och Elli för Julia mådde dåligt och skulle ändå hem snart just efter jag hade vaknat så kändes onödigt men ska nog göra ett smink och tror att det antingen blir astufft eller fail.. Vi får se...
 
Har just ätit lunch blev avokadopaj och vatten..
 
Määh, vilken lång utväxt jag börjar få! Men har inga pengar till hårfärg just nu så får bli nästa månad.. Hmm..
 
Har föresten haft någon sjuk försäljare efter mig hela dagen och när jag gav han pappas nummer så ringde han upp igen och hade tydligen skrivit fel så fick upprepa det typ 50 gånger innan han fattade... Sen ringer han upp mig igen flera gånger och vill att jag ska göra avtal med honom fast han vet att jag är minderårig?! Så irriterande...
 
I alla fall ska gå nu, kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: