Höstväder

Hallå!

Oliver och Skrället kom tillbaka från stan för några timmar sen och vi gjorde tacos och åt tills vi inte orkade leva mer och nu är dem och köper godis för jag var så jobbig och tjatade asmycket.. För jag är sjuk och lat. :3
 
Nu kom dem med godiset och jag ska kolla en film med Bruce Willis på 6'an.
 
 
Höstväder åt helvete i Norrköping dem senaste dagarna.. Inte så kul men orkar inte bry mig så hårt!
 
Mår bättre nu senare på kvällen och Samuel ringde och frågade om jag ville komma ut men vill inte riskera att börja må illa för då är det bara jobbigt..
 
Imorgon ska jag ut och träffa Julia som jag inte sett på ett tag så blir nog kul!
 
KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: