HEADER

Hallå!

Ser ni min nya snygga header som Julia gjort? Dollmurderer.blogg.se
Om ni inte ser den tryck F5 och om ni har en Mac tryck på cmd-knappen + R, så bra? Snygg? JA! :3
 
Byter typ aldrig header men eftersom mina läsare ökat så mycket på sistone ville jag (eller egentligen Julia gjorde det) göra en ny header så det blir lite spännande! Var sjukt tjorvigt att få upp den osv men nu är det klart och kommer nog ta ett bra tag innan jag vill byta igen. c:
 
 
I alla fall, vädret är konstigt idag först soligt, sen spöregn och åska och nu verkar det klarna igen, får se om det kommer bli picknik imorgon men Julia sa att det ska vara regn imorgon med så vi får skjuta fram det!
 
Nu ska jag poppa pop-corn och kolla X-men Origins Wolverine, wallawalla!

KRAMAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Bra att du är nöjd! B)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: