Fågel fantasi

Ritat! Finns många olika versioner jag har ritat av den här "fågeln" gillar den väldigt mycket eftersom den är helt från min egen fantasi. :3
 
I alla fall så har Skrället åkt hem nu och jag ska ta och diska eftersom i princip allt vi äger behöver diskas! Annars har jag inga planer idag ska nog bara umgås med Oliver eftersom jag inte fått vara själv med honom på ungefär 2 veckor, kanske kolla en film? :3
 
 
Sjukt ont överallt, på söndag är sista dagen för mina mediciner och jag hoppas verkligen att allting blir bra för orkar fan inte med det här länge till... Har gått 9 månader nu...
 
Men har ny musik på mobilen och fint väder så kanske går ut på en promenad och fotograferar lite? Är inte säker får se hur jag mår.
 
Imorgon (om det är bra väder) ska jag och Oliver på picknik! Tjoho, var en av mina saker jag ville hinna med under sommaren. Hade också velat åka till Kolmården och Stockholm men hade inte råd med det, Stockholm kanske man kan fara till nu under hösten eller så men Kolmården får bli nästa sommar!
 
Hoppas ni njuter av det bra vädret och om det inte är bra väder där du bor hoppas du har det mysigt inomhus, massa kramar, skriver sen!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

sorry to say,... Men imorgon så ska de åska över hela länet :s

Svar: TYPISKT!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: