Ett halvt körkort

För att vara sista dagen innan skolan har jag sprungit runt ganska mycket! Tänkte att jag skulle bara ligga och dö men har knappt hunnit med det, hehe. 
 
I alla fall ska sätta mig och rita lite (har kommit igång sjukt mycket med mitt ritande hoppas det håller i sig) och kolla Dexter och sen sova. :3
 
 
Vill ni veta vad för random sak jag har i min väska? 8D
 
ETT HALVT KÖRKORT!
 
Vettefan vem det är men hittade den på marken och jag tyckte den var kul att behålla, så bra isbrytare om det är awkward säger man bara "Gissa vad jag har i min väska..? ..... ETT HALVT KÖRKORT!" Hahaha, men alla jag visar det till tycker jag borde slänga den och skit, kommer jag inte, tycker den är jätte rolig att ha. :3
 
Godnatt och kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Carro - en emo/scene bloggerska

Hahaha vem slänger ett halv korkört bara sådär?! xD Kramisar Carro

Svar: Jag vet inte men tydligen ville han inte ha den fast det var ju en skatt för mig så är glad att han gjorde det! :3 KRAM!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: