Estetisk kommunikation

Hellu! Minns ni då jag just fått se mitt schema och undrade vad Estetisk kommunikation var? Men idag hade jag det för första gången och jag älskar det! Känner mig ungefär som efter min första sminklektion så sjukt exalterad och ivrig att få börja arbeta.
 
Jag fick ju bild i valet (trodde jag) men alla i klassen ska ha bild, det jag fick var estetisk kommunikation som inte är så tråkigt som det låter, hehe! Det är att uttrycka sig på andra sätt än text och ord, till exempel rita, fotografera, teater, musik osv osv. Helt underbart roligt kommer det vara! Första uppgiften var att rita sig själv så som man tror andra ser än och jag ville göra en mer "kreativ" version istället för det jag vanligen ritar och försöker få in alla detaljer.
 
 
Det jag gjorde var att förstärka dem dragen som människor mest troligt lägger märke till med mig och tog det till en ny nivå. (om ni undrar varför de är en linje i mitten är det för pappret är vikt in från sidorna för vi ska rita på insidan också sen). Tyckte det var riktigt kul att rita något annat än jag brukar göra. :3

Vad säger ni Ja/Nej? Eller gillar ni mer mina realistiska ritningar?
 
Efter skolan for jag och handlade på ÖoB.
 
Svarthårfärg, blekning, lösögonfransar och en skit maskara (anledningen att jag inte orkar köpa någon asbra är för jag ändå använder lösögonfransar så vill bara att fransarna blir svarta så dem smälter ihop)
 
 
Och svart och vitpeppar!
 
Mår bättre nu än tidigare då jag bloggade men blev så glad efter estetlektionen, hoppas det håller i sig!
 
KRAMISAR
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: