Börjar bli nervös!

Godmorgon apor!
 
Sitter och kollar yt videos om tatueringar och börjar bli satans nervös... Det är bara 17 dagar och 5 månader tills jag blir 18 år och det ska hända snart efter jag blir 18! Tänker inte sitta och dra ut på det... Men får det här pirret i magen som man får när man ska göra något spännande men samtidigt asläskigt.
 
Då ska jag börja med min "första tatuering" och sedan påbörja min sleeve. Är enda sättet jag kan beskriva det jag vill göra utan att berätta för mycket om hur det kommer se ut för jag visar då det är klart!
 

Håll käften till alla som säger "Du kommer ångra dig när du blir äldre" .. Gud, skaffa er ett liv. Jag älskar den här kvinnan och önskar jag kommer vara lika badass i hennes ålder! Just nu tänker jag mig inte att jag kommer ha lika mycket tatueringar, men vem vet vad framtiden säger om det? c;
 
Kram på er uppdaterar sen!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: