Bananannana!

Banan lunch och fortsätta kolla X-men filmerna. c:
 
Oliver och Skrället kom hit från Stockholm igår och nu är dem ute på stan. Jag är kvar hemma för jag avvänjer mig från mina magmediciner och tar dem varannan dag och jag ska inte ta något idag och mår därför så illa att jag nästan gråter.. Huvudet gör ondare än det gjort på länge...
 
T9abD1 on Make A Gif, Animated Gifs
make animated gifs like this at MakeAGif
 
Jag ska försöka uppdatera er ändå, även fast inte så mycket intressant kommer hända idag då jag inte orkar med mycket. :3
 
Kramaar!!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: