Plusawards 2013

Plusawards är ungefär en pris utdelning för det elever som under året stått ut mer än det andra. Var modevisning och lite annat och det var ganska kul. c:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade på mig min klänning och var så grymt för äntligen börjar sommaren vara här och då ska mina kjolar och klänningar fram! Typ alla tjejer nu för tiden verkar hellre ha på sig shorts och sådant men tycker kjolar och klänningar äger så nu peppar vi fram sommaren!
 
Och jag vet att det ser konstigt ut med strumpor men hade skor på mig då! Och vet att jag har olika strumpor också. :3
 
En annan sak som gör att det känns som att sommaren är på ingång är att jag blivit kallad till intervju för sommarjobb så håll tummar och tår att jag kanske får jobbet! :)


NiNNi

Jag är ÅTERVINNAREN BD

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: