Julia och jag kan alltid roa oss!

Jag och Julia kan alltid roa oss vilket väder det än är!
 
 
 
 
 
 
 
Wohoo, min huvudvärk är lika illa om ändå inte lite värre men försöker ta mig ut lite då och då just nu för att inte totalt bli socialt handikappad!
 
I alla fall har inte uppdaterat för jag varit hemma i Norrland där jag träffade min familj och åkte skidor och grillade med mamma och så har vi bastat och kollat massa film, har varit bara allmänt lungt och skönt. c:
 
Imorgon ska jag tillbaka till skolan efter att ha varit borta en månad så känns lite skummt, men blir nog nice, bara 10 veckor till sommarlovet så borde gå fort!
 
Ska försöka bli bättre på att uppdatera, ha det så bra kram!


NiNNi

Lätt snyggaste bilderna!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: