Elli genom åren 2009 - nutid

Visste ni att jag varit lite av en fjortis i mina ungdomsdar? Heheh, här kommer lite äldre bilder..

2009 då var jag 13 underbara år! Så lustigt att det där är jag, även fast jag vet det kan jag inte fatta det.. Men hade fan velat ha den där hyn igen. o.o

-Emellan det här perioderna hade jag en väldigt kort gangster period som jag tyvärr inte har bilder på men hade baggy byxor och stora huvtröjor hela det där kalaset så har hoppat mellan stilar ganska stort-

Sen blev jag lite skumm och hade en stil som (enligt mig) påminner om människor som kollar anime men just då hade jag inte sett något sådant i mitt liv, hehe, det här var 2010 då jag var 14. Jag hade så mycket färger på mig som möjligt såg ut som en regnbåge hade spytt på mig, hade alltid på mig en rosett i håret då också!


It was all about color! Hade massa färg på sminket så det alltid matchade kläderna, haha, här var jag 15 år,  2011

Här kom mitt knallröda hår och allt underbart och det här var sommaren 2012, då jag klippte sidan av håret och var 16 år. Sminket blev mörkare och jag slutade med färger i mitt vardagssmink och slutade rita mina ögonbryn med kajalpenna och började använda brynfärg och borste, tack gode gud för det!

Och sen nu! Känner att jag har lite mer koll på mina kläder just nu och det viktigaste av allt, har fått pierca mig och töja öronen (8mm ska bli 10) så är ju fett nice! 

Är jätte bekväm med mig själv och mitt utseende och tror att det kommer ändras lite genom åren men kommer nog hålla inne en röd tråd på den stilen jag har just nu genom livet tror jag, hoppas jag i alla fall! :)

Kanske var lite kul och intressant att se, hoppas ni gillade det!

Va nöjd mer er själv och ha det bra!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: