Zombie geisha!

Hade projekt dag idag och skulle göra något halloween inspirertat, tog tag i Becka och bestämde att jag skulle göra henne till en zombie geisha, blev så sjukt jävla nöjd! Helt underbart... Började jobba med det 12.20 och höll på till 14.30 och var så kul att jag inte ens märkte hur lång tid det gick och hur hungirg jag var nu efteråt! Men tycker bilderna kan tala för sig själv, macdator kvalité men det är ju bra ändå!



Så jävla roligt och underbart! Hade kunnat vara i på helgerna om man fick göra sånt här jämnt! :3 Men nu ska jag hem till mitt inneboende och tvätta kläder och sen ska jag handla bröd och lite sånt, jag är så vuxen! 8)

Erkänn grymt?! Vår lärare sa att det var bättre än det 3'orna gjorde så är ganska stolt. c:

Men inget mer just nu, inget intressant! Massa kärlek HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: