Vill ha en bostad..

Länge sen jag skrev på min BLÅG!

Just nu går skolan som den ska vänner och bbalblabablla inget alls intressant! Boende mässigt är jag inneboende hos en kvinna, hennes kompis och hennes 6-åriga dotter, trevligt värre! Men det fungerar jätte bra och dem är skit trevliga. :) Och igår var jag och kollade på en jätte fin liiiten lägenhet men nog stor för mig! Pappa ringer just nu om att vi ska ha den och jag hoppas verkligen att jag får den! Är less på att inte ha något EGET hem att bo i...

Där jag bor har man inte trådlöst internet så kan inte uppdatera eller så utom när jag är i skolan eller hos någon kompis, liite jobbigt men brukar ändå vara så slut efter dagarna att jag typ somnar direkt, är så mycket att ställa in sig på från att vara i Gällivare till då jag är här, allting är så annorlunda o.o men på ett bra sätt!

Har rast nu en timme till sen engelska och senare ska jag med Becka till ungdomsmottagningen och hon ska ta ut sin p-stav och jag ska fråga om jag kan få boka tid om att sätta i en egen! Less på p-piller..


Lille kissen söt! 

Hejrå!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: