Snön faller ute...

 
Hemma i mitt snöiga Norrland! Sen jag kom hit har jag legat framför tvn med ostbågar och läsk och kollat tecknade filmer med min bror sen kom pappa med pizza och har bara njutit av att vara hemma och ta det lungt. Är så mycket att göra och hinna med i Norrköping och känns skönt med miljöombyte och vara hemma ettt tag.

Imorgon ska jag äntligen få se min Oliver som jag saknat så sjukt mycket att ingen kan förstå! 

Min snöiga bakgård här hemma hos pappa.
 
Det snöade faktiskt i Norrköping igår och kändes riktigt roligt, nog för att jag kan leva utan snön där nere ett liiitet tag till!
Pappa ska ner under höstlovet och då kommer jag få mina möbler till lägenheten, kommer bli jätte fint att äntligen kunna leva ordentligt där! :3
 
Var ungefär allting för tillfället, kommer sakna Norrköping men är fint att vara hemma, HEJDÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: