3 bilder 3 ämnen

Har valt Samuels nya frisyr idag och sedan färgat hans hår och sedan kom Becka och färgade hennes hår med den lila överblivna färgen från Samuel! Och så har subway öppnat här så var förbi där men hade inte pengar men ska käka där imorgon, nomnonmonommnomn. :3
 
Mina händer är nu lila och fina, hehe!
 
Har fått två idéer till saker och ting!
Första är att jag ska göra en ny sminkning varje dag i en vecka, tror jag ska ta på jullovet då jag har mer tid för sånt!
Andra är att jag ska (då jag får tid igen) så ska jag tvätta mitt hår 5 gånger utan hårinpackningen som gör mitt hår rött (torka och fota det efter varje gång) och se skillnaderna, spännande!!
 
 
Sen en annan sak  är att jag stör mig på är det här uttrycket "Broes before hoes" eller att vänner alltid går först. Det ska inte vara så att man ska behöva välja mellan någon av dem och det kan lika gärna vara så att vännerna är en idioter så varför då välja dem före och vise värsa. Vännerna OCH pojkvännen/flickvännen måste acceptera båda delar av allting och om borde aldrig behöva hamna i en situation då man ska välja.
 

HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: