Red hair and no make up

Snabb uppdatering innan jag och Oliver ska forstätta kolla filmen som jag inte minns namnet på! Min tid här i Norrland är jätte skön även fast det inte är mycket spännande som händer. Har käkat pizza fredag, lördag och söndag men idag blev det avbrutet och åt nudlar och mackor istället! Bättre..? 
 
Error, no make up.
 
Error, no make up.

Error, no make up.

Har bara spenderat tid med Oliver lördag, söndag och idag! Eller ja, igår hjälpte jag mamma som ska flytta ut men annars... Ska bara umgås med Oliver och njuta av att ha honom hos mig tills torsdag då jag ska träffa Stina och på kvällen ska jag äta tacos och sova i mammas nya ställe. Sen på fredag bär det av hemåt igen, då soffa och allting ska vara på plats, äntligen!
 
 
 
 
Kylan är ganska påtaglig.
 
 
Fin han är!

Tyvärr så har min kamera lite batteri och har glömt min laddare i lägenheten, men får se om jag kan ta några fler bra innan allt batteri tar slut.

Ha ett underbart höstlov, hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: