Freaky hot dog

Imorse hade jag sönder min svarta ögonskugga så.. Fick köpa en ny idag sved i plånboken men har också handlat all mat och sånt som jag behöver så är inte orolig! Har dessutom 30 kr över. c8
 
Fick äntligen E i inbakad fläta! Känns skönt att kunna släppa det ur mina tankar nu..

Efter att handlat och sånt så for jag och Jahfet till mig och har bokat tvätt tid, lämnat lite saker i förrådet och slängt kartonger. Bra gjort till mig, sen kollade vi Rango och käkade varmkorv och sen var han tvungen att fara. Ska bara blogga klart sen tvätta bort kladdet, borsta tänderna och allt sånt där och sen läsa lite Harry potter! Nice. :3
 
Okej så där läskig såg jag inte ut då jag käkade.. Men nästan!

Ha det bra, sköt om er, hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: