En mini fotografering


Sminkar Jahfet.
 
Felix och Dennis.
 

Jahfet klar som J-dog.
 
 

Sminkade Amanda som Jokern, men har ingen super bra bild på det.
Våran fina trio.
 
Åker på spånkan.. Med dem normaaaala.. 
 
Kände mig rik så for på Bk och käkade asgod mat.
 
Jahfet kunde ju inte dricka så ordentligt men det gick ju någorlunda.
 
Mina läppar hade börjat försvinna. :c
 
 
 
Har införskaffat 10 afficher som har farit upp på mina väggar! Kommer bli asnice då det är klart, kanske fotar en bild på hur det ser ut just nu imorgon. (bilden är inte från min lägenhet det är anslagstavlan vi tog dem ifrån)
 
 
 
Var liten mini fotografering och astrevlig dag, som oftast! Imorgon blir det nog bara att dra sig hemma, skulle kanske umgås med några men då får dem komma hit för känner för mjukis och vara utan smink imorgon!
 
Håller på att ladda ner Eclipse mest för att jag vill veta vad som är så bra med den och sen för att jag inte kom på någon annan film att se.
 
Ska nu äntligen tvätta bort sminket så avslutar här.

HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: