Mina sista dagar i Norrland

Mina sista dagar i Norrland i några bilder.
 
Gjorde cheescake och kom inte på att fota föränn efter för var så gott!
 
Stina! 
 

Tacos, nomnomnom
 
 

Mammas nya hem, mitt ute i no where!
 
Nytt bankkort och studentkort! YEAH!
 
 
Gällivare flygplats innan avfärd.

Och nu är jag hemma. Kom hem igår ungefär klockan 23 med Jahfet, träffade min far som var kvar i lägenheten och sen for han. Och jag och Jahfet kollade film, drack te och talade om allting som hänt under lovet. Min lägenhet ser asnice ut!! Älskar den med hela mitt hjärta. Ska ladda upp bilder senare idag på hur det ser ut efter jag har varit och handlat lite strunt! 

Jätte skönt att vara hemma och känns som att nu börjar jag äntligen komma iordning med allting, skit fint.

Massa kärlek till alla och hoppas ni får en underbar dag!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: