En tom vecka


Efter att ha suttit inne sedan i måndags ensam i min lägenhet, funderat över livet med en huvudvärk som aldrig velat släppa taget om mina tinningar, allting har bara kännts ganska meningslöst men i alla fall så mår jag mycket bättre idag! Har dragit på mig mina gamla skinnbyxor och min mörkblåa skjorta som jag inte använt på evigheter och känner hur glädjen börjar sippra tillbaka i min kropp..

Ska träffa Jahfet idag som jag inte sett sedan lördag, awesome.
 
Livet är inte så illa om man bara orkar sätta lite perspektiv på det hela... Enligt min mening!

I alla fall så ska med klassen den 26'de på smink/hår mässa i Stockholm! Så himla nice det kommer bli, är grympt peppad! Annars inget nytt med tanke på att jag mest hållit mig inne.
 

Mår som sagt bra nu, behövde bara ta tid för mig själv och bestämma mig för vad jag vill ha ut av livet.. Ni förstår va?

Ha det fint hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: