Ellis visdomsord för dagen:

5 anledningar till att hata mig och 5 anledningar till att älska mig:

Anledningar till att hata mig:

1. Jag har högljudd då jag är gladMan kan tycka att jag bara söker uppmärksamhet genom att överrösta alla
2. Jag kan vara väldigt närgången  då jag är glad - Man känner sig konstig och obekväm
3. Jag har lätt att visa mina känslor för alla människor - Man känner sig obekväm
4. Jag kan säga konstiga random saker - Man kan bli förvirrad och inte veta vad man ska svara
5. Jag kan uttrycker ofta min åsikt fast den kan vara mot vad andra tycker - Man kan tycka att jag försöker få alla tycka som jag

Anledningar till att älska mig:

1. Jag har högljudd då jag är glad - Man kan tycka att jag är en rolig människa
2. Jag kan vara väldigt närgången  då jag är glad - Man känner att jag vågar verkligen vara mig själv
3. Jag har lätt att visa mina känslor för alla människor - Man kan tycka att det känns bra att hjälpa mig om jag mår dåligt och vågar anförtro mig till han/hon
4. Jag kan säga konstiga random saker - Man kan tycka att jag är rolig och spontan
5. Jag kan uttrycker ofta min åsikt fast den kan vara mot vad andra tycker - Man kan tycka att jag är ärlig och vet att man kan lita på vad jag säger

Hahhaa, yeah! Mina visdoms ord: - Man ska vara sig själv för man uppfattas alltid dåligt av någon hur man än göra så då kan man ju lika gärna vara sig själv!

Jag är ju så vis man bara kan vara!


Hare nice hemma hos Oliver och lyssnar medan han och Emil berättar om alkisar i Gällivare, nice nice! Ska sova här och hare nice idag. Men ska slå ner nu! 

Bilden är ju från ett bra tag sen, eeeeehe.

hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: